Friday, 3 February 2012

Hey , im back !

Wah ! lamenye x update blog ni ! huhu
Keje punye pasal , abeh tegendala blog ajaib gua nih , 
Berabuk abeh dh , dh 5 juta tahun sebelum masihi dh asenye x update , hahah
So , pape pn , gua nk ucapkan Happy BELATED new year 2012 ! 
Segale azam baru korg harap2 tak tercapai sgt lah , hahah , takde la , gurau je , hahah 
So , gua skg kje ngn mmbr gua at WARNA WARNA CAFE , KUANTAN PARADE ,
Sape2 nak dtg jenguk2 n order segelas due air suam , leh la dtg eyh , air suam gua payung , nk lebih2 bayor sendiri , huhu , 
Ape yg special ?? haa , weekend kite ade menu paling exotic kat planet marikh iaitu LAKSA PENANG ! 
Bez ouh ! ( I hate laksa penang ! ) hahah
Aku xmakan laksa coz penah kne food poisonig akibat terlalu bnyak mkn laksa , natijahnye , start dr drjah 5 smpaila dh 22 thn aku xsentuh pn laksa tu , hahah
22 thn dh aku ?! tua dah ! huaaaaa ! i still love watching cartoons , i still love toys , i still love ice cream ! huaa !
Emh , bia lantak la , aku pedulik hape , hehhe 
Sepanjang aku tak update blog ni , belambak insiden yg bez n tak berapa bez jadik kt aku aw , 
Mesti korang nk tau an ? dh agak dh , korang mmg suke mengumpat , hahah
Nanty2 la aku cite ek , sok keje , kene tdo awal , Papai ! 


pett , 

2 comments:

  1. Blognya keren! Apa Anda mau mengembangkan dan mempromosikan blognya lagi? Kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya. Kami tidak terhapus filenya dengan waktu batas. Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete