Monday 14 November 2011

Pett the Bassist ,

Hye !
Lame x berblues an ? haha
Bz cket la skg , tlg member kat kedai makan die ,
Nak dtg ?
Leh aje , lau g Kuantan Parade , singgah la kat Warna Warna Cafe ,
Jumaat sabtu ngn ahad je aku ade keyh , huhu

So , untuk arini aku nak cite sal band aku ,
Haa , aku ade band aw , the band is Chaps Jr. korang msty xpenah dgr an ?
Coz band ni baru lagi , bg yg tau kewujudan band aku ni msty dh penah tgk show kitorg ,
      *chaps jr. is local mainstream band

Bla bla bla ,
I play bassist in this band ,
And im damn good , :)
Hahhaha
Awal bilan lepas kitorg play theater kat panggung DBKL ,
Korang punye pasal aku tunjuk la pic aku keyh , ni ha ,



 

Haa , ni bukan telelap aw , ni namenye solo bass , amacam ? Gempak x ? 
Please dont be jelous !



Ni lak muke kene lanyak ngn kek pas abeh show tuh , xpasal2 jadik mangse , 
tgk belakang tuh sume da berterabur da lari , haish~


Aku letak dua pic je , letak banyak2 kang org cakap nak cari publisiti murahan lak , hahaha
Pape pun , this would be the best moment of my life ! 
For your information , this is the 3rd biggest theater produced by dbkl aw !
Sambutan mmg sgt menarik ah , 
Gempak abess ! huhuhu


End of story ,
Ni laa ape yg aku idamkan dari aku mule2 belajar maen gitar , 
Alhamdulillah , tercapai , 
How about yours ???

pett ,

No comments:

Post a Comment